duminică, 20 martie 2011

Pe santier, la Obor

 Simbata trebuia sa merg cu baietii la taica-meu, sa pictam. Batrinul are o virsta si, asociata ei, bizdici. Care, pe masura ce a inaintat in virsta, s-au inmultit. Asadar, pictura a cazut. Si, ca sa nu fie o simbata 100% ratata, am luat in considerare planul B, care s-a dovedit (cel putin) la fel de fast ca planul A. Astfel, cu, baietii si cu sor-mea i-am facut o vizita pe santier lui Toni, ca sa vedem cum au mai avansat lucrarile. O namila de excavator galben a alungat tristetea picturilor nepictate, iar baietii au picat intr-un extaz tehnic in fata behemotului cu cupa.
















3 comentarii:

Rareș spunea...

Bravo, domnule, frumos negrul, îmi place.

Unknown spunea...

fain plan B!

ANTON spunea...

noroc, pana la urma cu bazdacurile!